Porsche 911 GTS


Podczas salonu samochodowego w Detroit zadebiutował nowy Porsche 911 GTS. Samochód nie jest już napędzany przez wolnossącą jednostkę o pojemności 3,8 litra.
Nowego Porsche 911 GTS napędza 3-litrowy, 6-cylindrowy silnik typu boxer z dwoma turbosprężarkami o mocy 450 KM mocy i 550 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Moc przenoszona jest na tylną oś lub opcjonalnie na obie osie (w modelu tagra standard) za pośrednictwem automatycznej skrzyni biegów PDK lub 7-stopniowego manuala. W najszybszej wersji, Porsche 911 GTS, 100 km/h osiąga w 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna to 312 km/h.

Porsche 911 GTS będzie dostępny w trzech wariantach nadwozia: coupe, cabriolet oraz targa. Jeżeli chodzi o wygląd zmodyfikowano przednie i tylne światła, poszerzono nadkola, lekko przemodelowano przedni zderzak, centralnie umieszczoną podwójną końcówką wydechu oraz czarną kratką wlotu powietrza z tyłu. Samochód wyposażono w 20-calowe czarne felgi z centralną śrubą mocującą.
W kabinie, nowy system multimedialny oraz kilka elementów z pakietu Porsche Sport Chrono. Standardem w Porsche 911 GTS jest zawieszenie adaptacyjne PASM.